Płatności i dostawa

Dostępne metody płatności

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i zapewniając jak największy komfort oferujemy trzy metody płatności:

  1. PayU – wg badania Gemius z roku 2018 jest to najczęściej wybierany system płatności w Polsce
  2. Za pobraniem – płatność kurierowi w momencie dostarczenia przesyłki
  3. Przelewem na konto:

Lavello Bathroom sp. z o.o.
Generała Jarosława Dąbrowskiego nr 25A
65-021 Zielona Góra
NIP: 9292062997
REGON: 388747126

Santander Bank Polska – 56 1090 1245 0000 0001 4821 6996

Koszty i metody wysyłki

Koszt wysyłki wynosi:

  • zamówienia bez wanny: 15zł
  • zamówienia z wanną: 250zł
  • w przypadku płatności za pobraniem do ceny doliczane jest 20zł

W zależności od zamówionych produktów paczki wysyłane są kurierem lub transportem własnym.

Czas realizacji zamówienia

Na czas realizacji zamówienia składa się czas produkcji wanny (jeśli jest w zamówieniu), skompletowania zamówienia oraz dostawy do klienta.

Czas produkcji wanny zależy od jego koloru i wynosi:

  • do 5 dni roboczych dla koloru białego
  • do 10 dni roboczych dla pozostałych kolorów

Skompletowanie zamówienia najczęściej trwa 1 dzień roboczy.

Średni czas dostawy wynosi od 1 do 2 dni roboczych od chwili nadania.

Uwaga! W wypadku płatności przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od daty zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

Informacje o stanie realizacji zamówienia i śledzenie przesyłki

Po złożeniu zamówienia, będziemy Cię informowali o jego aktualnym statusie drogą mailową.

Po nadaniu przesyłki otrzymasz dodatkowo numer listu przewozowego umożliwiający śledzenie przesyłki na stronie internetowej przewoźnika. Przewoźnik może także przesłać Ci wiadomość SMS z terminem dostawy.

Sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze

Każdą wannę pakujemy z najwyższą starannością i uwagą aby dotarła do Państwa nieuszkodzona. Zamówienia są dodatkowo ubezpieczone na wypadek ewentualnego uszkodzenia w transporcie.

Zalecamy sprawdzenie stanu zawartości przesyłki po jej odebraniu.

Uszkodzenia transportowe można reklamować w okresie maksymalnie do 7 dni od daty otrzymania przesyłki ale ze względu na długość okresu realizacji zamówienia zalecamy sprawdzenie stanu przesyłki niezwłocznie po jej otrzymaniu i spisanie protokołu szkody. Umożliwi to szybsze i bezproblemowe przeprowadzenie procedury reklamacyjnej.

( Uwaga! Jeśli wybrana została metoda płatności „za pobraniem”, to sprawdzenie stanu zawartości przesyłki dopiero możliwe jest dopiero po jej opłaceniu. )

Dodano do koszyka.
0 produktów -