Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na adres reklamacje@lavello.pl. W treści wiadomości prosimy o opisanie uszkodzenia oraz wpisanie numeru zamówienia i danych osobowych Na podstawie tych informacji zostanie rozpatrzona reklamacja. Podczas składania reklamacji prosimy o podanie w mailu oznaczenia znajdującego się na wannie, czyli K – kontrola jakości i numer, P – pakowanie i numer.

Ze względu na proces produkcji wanien wymiary podane na stronach z ofertami są przybliżone i mogą się różnić do 1%. Reklamacji z tytułu mniejszej różnicy nie przyjmujemy.

Reklamacje z powodu uszkodzeń transportowych można składać w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwroty towarów

Zgodnie z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Dodatkowo Lavello daje możliwość zwrotu nieuszkodzonej wanny w ciągu kolejnych 84 dni kalendarzowych – do łącznie 100 dni kalendarzowych. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy sprzedaży. Wzór odstąpienia od umowy.

Chęć dokonania zwrotu należy zgłosić drogą elektroniczną, na adres e-mail: reklamacje@lavello.pl.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru.

Klient wysyła produkt na własny koszt.

Zwrot baterii i akcesoriów

Jeśli zwrot dotyczy wyłącznie małych produktów, tj. baterii i akcesoriów, to zwracany towar należy odesłać z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria nie powinny nosić śladów użytkowania.

Dodatkowo, ze względu na to, że większość przewoźników obchodzi się nieostrożnie z paczkami i są przez nich niszczone w transporcie paczka powinna być ubezpieczona oraz z terminem dostawy do siedziby naszej firmy do godziny 14 (w tych godzinach otwarty jest nasz dział zwrotów) i zaznaczoną opcją “ostrożnie”. Można także tekst “Ostrożnie” napisać na kartonie. Uwaga! Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem oraz przesyłek In Post.

Produkty prosimy przesyłać na adres naszego magazynu wysyłkowego:

Lavello Bathroom sp z o.o.
ul. Sławska 1
67-112 Siedlisko

Zwrot wanny

Jeśli zwrot dotyczy wanny to po odbiór produktu skierujemy do Państwa nasz firmowy transport. Koszt zwrotu w tym wypadku wynosić będzie preferencyjne 100zł (w porównaniu do 250zł kosztu dowozu) płatne na nasze konto bankowe przed przyjazdem transportu.

Zwracaną wannę należy wystawić przed budynek, nie musi być jednak w oryginalnym opakowaniu. Nasi dostawcy (2 osoby) umieszczą wannę w firmowej skrzyni transportowej.

Gwarantujemy zwrot zapłaconej kwoty w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Dodano do koszyka.
0 produktów -