Zwroty, wymiany i reklamacje

Zwroty- odstąpienie od umowy

Konsumentowi który zdecydował się na zakup naszych produktów w naszym sklepie internetowym przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni (14 dni ustawowych oraz dodatkowe 16 gwarantowane przez naszą firmę).

W tym celu prosimy złożyć oświadczenie np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@otozlewy.pl

Następnie zwracany towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną zawartością, zlewozmywak oraz akcesoria muszą być nieuszkodzone oraz nie mogą nosić śladów użytkowania.

Uwaga: W przypadku zwrotu zlewozmywaka granitowego prosimy o dołożenie wszelkich staranności aby zlewozmywak był solidnie zabezpieczony w kartonie tzn. aby był ciasno włożony w styropianowy stelaż.

Zwracaną rzecz należy odesłać na adres naszej fabryki: Lavello s.c: ul. Sławska 1, 67-112 Siedlisko

Mając na uwadze dobro naszych klientów istnieje możliwość zamówienia kuriera z którym współpracujemy, wówczas należy o tym poinformować biuro obsługi klienta. Koszt odbioru zlewu wynosi 39 zł płatne na konto bankowe.

Odsyłając zlewozmywak innym kurierem niż naszym prosimy pamiętać o ubezpieczeniu przesyłki na wypadek ewentualnego uszkodzenia w transporcie oraz zaznaczeniu na liście przewozowym iż dostawa jest możliwa tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14.

Uwaga: Prosimy mieć na uwadze iż w związku z sytuacja pandemiczna w kraju większość przewoźników wprowadziła inne regulacje dotyczące ewentualnych uszkodzeń transportowych i w większości przypadków protokół szkody sporządzany jest droga elektroniczną. W takim przypadku nadawca przesyłki jest odpowiedzialny za sporządzenie protokołu szkody oraz złożenie reklamacji u przewoźnika.

Wszelkie zwroty płatności realizowane są na podane wcześniej konto bankowe zaraz po otrzymaniu i sprawdzeniu odsyłanych produktów jednak nie później niż w terminie 14 dni.

Wymiana

Jeśli zakupiony w naszym sklepie zlewozmywak bądź inny produkt nie spełnia oczekiwań a produkt jest nowy i nie nosi śladów użytkowania to istnieje możliwość jego wymiany na inny model. W tym celu należy skontaktować się z biurem obsługi klienta droga telefoniczna lub mailową na adres sklep@otozlewy.pl

Chcąc usprawnić proces wymiany i uniknąć zbędnego stresu związanego z odsyłaniem produktu do naszej firmy, oferujemy Państwu możliwość zamówienia kuriera z którym współpracujemy, wówczas koszt odbioru i wysyłki nowego zlewu wynosi 78 zł. (39 zł odbiór + 39 zł wysyłka nowego zlewu)
W przypadku gdy cena nowego zlewu przewyższy kwotę zakupu, należy uiścić dopłatę wraz z kosztami wysyłki na konto bankowe.

W przypadku gdy cena nowego zlewu jest niższa, odejmujemy od różnicy koszty wysyłki a ewentualną resztę zwracamy na konto bankowe.

W przypadku wymiany akcesoriów koszt wymiany wynosi 30 zł (15 zł odbiór + 15 zł wysyłka nowego produktu)

Reklamacje zlewozmywaków granitowych

W przypadku reklamacji z tytułu uszkodzenia zawartości przesyłki w trakcie transportu, prosimy niezwłocznie skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu zgłoszenia faktu. W takiej sytuacji prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem protokołu szkody ( jeżeli był sporządzony) na adres mailowy: reklamacje@lavello.pl

Reklamacje z powodu uszkodzeń transportowych można składać w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki, dlatego tak ważne jest aby sprawdzić zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres e-mail: reklamacje@lavello.pl 

W związku stwierdzenia wady klient ma prawo żądać od sprzedawcy:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są przez nasza firmę niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia.

UWAGA! Ze względu na proces produkcji zlewozmywaka granitowego (wypalanie w wysokiej temperaturze), wymiary zlewozmywaków podane na stronie są przybliżone i mogą się różnić od właściwych o 5mm. Reklamacji z tytułu różnicy wymiarów mniejszej niż 5 mm nie przyjmujemy.

Reklamacje akcesoriów

W przypadku reklamacji akcesoriów nie trzeba ich demontować i odsyłać do naprawy. Aby przyspieszyć cały proces prosimy o przesłanie zdjęć wady lub uszkodzenia bądź też nagranie krótkiego filmiku jeśli problem dotyczy sytuacji typu: uszkodzenie głowicy, wyciek wody itp. Wraz z załącznikami prosimy o podanie aktualnego adresu do wysyłki abyśmy mogli przekazać zgłoszenie do serwisu.

Wszelkie reklamacje akcesoriów są rozpatrywane po otrzymaniu zgłoszenia a wszelkie naprawy oraz wymiany części odbywają się w drodze wysyłki.

Nie oferujemy serwisu u klienta w domu.